CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Borang Tempahan( WAJIB ISI)

Nama Penuh:
Alamat Penghantaran
Alamat Email:
No Tel
Kod Product
Warna
Kuantiti
Tarikh Majlis
Penghantaran
Pembayaran

Form provided by Freedback.

Dec 30, 2011

Tempahan Terakhir Cookies bg 2011

12 kebaikan & fakta tentang coklat yang anda mungkin tidak tahu:

1)Coklat mengandungi ANTIOKSIDA---jd,dpt hindar KANSER
2)Coklat dpt mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular---jd,dpt hindar TEKANAN DRH TINGGI & rendahkan KOLESTEROL
3)Coklat dpt membantu menangani STRESS----jd,anda akan sentiasa CERIA
4)Koko dlm coklat dpt melambatkan proses PENUAAN---jd,anda sentiasa AWET MUDA
5)Coklat dpt mempengaruhi perasaan seseorang---jd,hadiahkanla isteri/gf/ibu/anak/suami/bf/tunang anda spy dia sentiasa SAYANGKAN anda
6)Coklat BUKAN penyebab JERAWAT----jerawat bertenggek kt muka tu sbb HORMONLA...tak caya tanya doktor
7)Makan coklat pd kuantiti yg TEPAT dpt MELAWAN kerosakan gigi....kne GOSOK gigi lepas makan coklat jgk yer..
8)Kajian di Pitsburg Universiti membuktikan coklat BUKAN penyebab MIGRAIN---ni pun sbb HORMON / korang tak ckup tido /BANYAK sgt berfikir
9)Coklat TIDAK akan meningkatkan paras KOLESTEROL dlm darah----coklat ada byk ASID STERIK,iaitu KOLESTEROL BAIK yg TIDAK akan MENYUMBATKAN arteri darah korang
10)1.5 ounce coklat susu ada kandungan MINERAL yg disarankan diambil setiap hari------pasal tu korang mesti KENYANG lepas mkn coklat
11)Coklat BUKAN penyebab KEGEMUKAN jika diambil pada KADAR yg betul---malah kalo korang minum coklat susu sebelum makan nasi,korang lagi SENANG berdiet,ni fakta BETUL,dh ada kajian ok
12)ni yg paling bagus...coklat dapat membantu anda HIDUP LEBIH LAMA---sbb kalo korang sentiasa hepi ,xstress,JAGA kesihatan mesti umur korang panjang..INSYAALLAH..

**Fakta ini dicedok dari lembaga koko msia.Jadi,PERCAYAla..hehe

dan ini sebab korang kne bg anak korang makan COKLAT:

a)         Membantu meningkatkan memori dan hafalan----blh jd TAHFIZ AL-QURAN,insyaAllah

b)         Membantu menguatkan hafalan-----cepatla anak korang PANDAI nnt

c)         Membantu menajamkan mata dan minda-----budak-budak akan LEBIH FOKUS

d)         Membantu memulihkan keletihan saraf---sentiasa AKTIF macam anak aku SARAH CHAN..haha


e)         Membantu menguatkan daya ingatan----senang la korang nk ajar anak korang,xdela BERBUIH mulut sebut berulang-kali..hehe

p/s untuk itu,sapa yang teringin nk rasa choc chip yg 100% dari coklat & koko ni,blhla buat tempahan untuk thn 2012 ni..harga sama jugak sejak dari thn 2009...XPENAH naikkan harga pong..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget